Nabídka vleku GAZ 704 z Polska


Abych si splnil sen vlastnit a hlavně řídit kompletní soupravu z ruské produkce, tedy UAZ 469 s vlekem GAZ 704, nebo UAZ 8109, musel jsem si nějaký vlek koupit. Dlouho jsem ho sháněl, moje představa vleku GAZ 704, nebo UAZ 8109 za přijatelné peníze a ucházejícím stavem se skoro vůbec neprodával a proto jsem sháněl všude, kde se dalo. Po dlouhé době jsem našel jeden v Polsku, v obci Kopana. Navigace mi ukázala vzdálenost do cíle 650 km.a dobu jízdy uváděla 9 hodin, čemuž jsem nevěřil. Odhadoval jsem to na nějakých 6 hodin jízdy plus přestávky.
Přemluvil jsem kamaráda, který měl auto s koupí, půjčil jsem si vlek a vyrazili jsme. Cesta nám opravdu netrvala uváděných 9 hodin, ale 11 s jednou krátkou zastávkou na WC. Nabízený vlek GAZ 704 byl i s elektrocentrálou a barva ne něm držela silou vůle. Spodek vleku byl orezlý, takže bych se musel pustit do kompletní renovace vleku GAZ 704, čemuž ale neodpovídala prodejní cena. Bohužel jsme se s prodávajícím nedomluvil na snížení cesty, takže jsem poděkoval a vyrazili jsme směrem domů. Zpáteční cesta nám trvala pouhých 10 hodin. Cesta byla pro mě silným zážitkem, hlavně polské silnice. Zatím jsme neměli kompletní soupravu, pouze ruský vůz UAZ 469. To se ale časem jistě změní.
 

Fotky vleku GAZ 704 v Polsku

Záznamy: 1 - 16 ze 21
1 | 2 >>